10/05/2010

tauko vai ei

K: Heippa kaikki, olen kyllä elossa vielä :) Se on kiva ku teitä lukijoita lisääntyy aika kovaa tahtia.

Niin se ilmotus asia liittyy ehkä vähän kans tähä mun postaamattomuuteen. Pari viikkoa sitte mietin blogamisen lopettamista kokonaan. Vähä eri asia ku meil on nyt yhtenen blogi Juulian kanssa ja Juulia haluu jatkaa kirjottamista. Jos mä nyt jatkaisin bloggaamista en varmaan postais hirveen usein (kerran viikossa maybe) ja se ei hirveen hyvin sovi ku on kaks kirjottajaa. So en tiedä mitä tehä, joten myös siks en oo postannu. Ja jos totta puhutaan tää postaamattomuus tuntuu nii rennolta, mut pakko myöntää sitä kirjotelemista on vähä ikävä jo... MUTTA tietenki ku postaileminen on ollu mulla rutiinina täs 8 kuukautta on se vaikee antaa se kokonaan pois.

Toinen syy mun postaamattomuuteen on tää mun kahen viikon sairasloma, syystä mä en halua puhua ollenkaan ku se on mun yksityinen asia. Kunnossa olen yms ja on ollu ihan rauhottavaa levätä tää puoltoista viikkoo ja oon kerenny miettii tätä blogi asiaa :D Dont know what im gonna do yet.

Kaisa

9 comments:

  1. sun postauksii on tosi kiva lukee niiku myös juulian joten ois kiva jos jaksaisit postailla ees välillä :)

    ReplyDelete
  2. älä ainakaa lopeta (:

    ReplyDelete
  3. Ei älä lopeta! Pidä vaikka tauko tai jotain, ja jos postaushalu tulis sit takas! Tai kirjota vaan sillo ku susta tuntuu, mut elä kiltti lopeta! Eihän me sua voida pakottaa jatkamaan, mut toivon silti et jatkat!

    ReplyDelete
  4. Ja vielä jatkoa edelliseen että, ennenkun lopetat (JOS lopetat, toivottavasti et) niin millä asetuksilla kuvaat? Ja muokkaatko kuvias silleen paljo, värejä yms? Jos kertoisit silleen noi vastaukset ku oon saamas ton samallaisen kameran ni haluun saada yhtä hyvii kuvii ku sä ;)

    ReplyDelete
  5. -no jos te ootte sitä mieltä että voisin jatkaa vaika postaisinki harvoin, niin katotaan nyt ku pääsen normaaliin elämään jatkanko ja miten :)

    -en ite oo mikäähirvee kamera ekspertti mut koitan koko ajan enemmän opetella kameroista yms, usein valosalla kuvaan vaan olla ilman salamaa kohalla ja sit tas sisällä jos on paljon ihmisiä nii macrolla. joskus harjottelen ja säätelen tol M kohal kaiken näköstä mut en viel hallitse sitä :D ja mulla ei oo yksinkertasesti yhtään mitään muokkausohjelmaa mun koneella nykyään joten en tee koneella millekkään kuvalle mitään:)

    ReplyDelete
  6. ei saa lopettaaaaaaaaaa !!!!!!!!
    kaisaaaaaa yääyäyäyäy )=

    ReplyDelete
  7. mitäää ootte just saanu niinkö sata lukijaa täyteen, miks lopettaa nyt? :( Mut jos tietty tuntuu liian pakkopullalta ni eihä se oo kivaa... mut eii älä lopeta!

    ReplyDelete
  8. sanna=): yäyäyää katsotaaan :D

    anonymous: nooooooh lets see :s

    ReplyDelete