10/04/2010

stress

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
J: Tänään oli ihan normaali mutta aika stressaava päivä. Aamulla nukuin pommiin haha, mut pakkohan sitä oli kouluun raahautua. Sitten koulun jälkeen mentiin TAAS Enjan ja Pepin kanssa stadiin tet-papereiden takia ja käytiinpähän samalla syömässä. Tajusin että syön ihan liian usein ulkona ja rahaa menee liikaa ruokaan:D Nyt oon kotona ja luvassa pakkolukua kokeisiin. Argh ruotsi yhteiskuntaoppi bilsa... Oon ihan pulassa!

♥: Juulia

6 comments:

  1. ihanat hiukset, kaua oot kasvattanu niitä?:o =)

    ReplyDelete
  2. sanna=) : En oo erityisemmin niinku kasvattanu mun hiuksia, mutta jos latvojen tasotuksia ei lasketa nii en oo merkittävän paljon niitä lyhentäny noin kahteen vuoteen:) ja silloin ne oli kyllä tosi lyhyet... hah

    ReplyDelete
  3. mistä toi iiihana takki on? milloi ostettu ja paljonko makso?:))

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: Se on muistaakseni Intersportista joskus vuos sitten ostettu.. Alkuperäinen hinta oli kai jopa 100e mut -50% alennuksessa tais olla:)

    ReplyDelete
  5. onks sulla ollu ton puhelimen kanssa mitään ongelmia ku siinähän on kai jotain ohjelmistovirheitä tms.? ja onks sulla siinä jotain näytönsuojaa vai naarmuuntuuks toi näyttö helposti? mietin vaan ku mulla on sama puhelin (:

    ReplyDelete
  6. Anonyymi: Mulla ei oo ollu yhtään ongelmaa ton kanssa, muutakun että se joskus lagailee vähän.. ei muuta:) ja ei se naarmuunnu, ainakaan mun käytössä hahah

    ReplyDelete