10/14/2010

starting the vacation

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ooh mä rakastan noit Juulin korkkareit
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hah joo noi hampparit oliki paljon tulisempia mitä muistin, onneks mun hampparis ei ollu jotai jalopenó soossii niiku Pepin ja Juulin omis oli :D
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
K: Ciaooo guys!! Tänää alko syysloma ihanaa. Olin tänää ja eilen jotenki niin rentoutunu ku ei tarvii tehä mitää koulun etee hetkeen ja aurinkoki on paistanu iha kivasti päiväl. Koulus oli tosi chilli päivä, meil oli syysfantasia josta mä toivottavasti saan Iinalta jossain vaiheessa kuvia. Koulun jälkee kiiruhdettii Juulin kans meille vaihtaa vaatteet ja lähettii stadiin. Tavattii Peppi tennispalatsis ja mentii kattoo Grown ups, vaihteeks taas tuntu et me oltii ainoot jotka nauro! Sen jälkee otettii parit kuvat ja mentii Amarilloon syömää. Oli kiva vaihteeks tehä jotain muuta ku hilluu illat kotona!! Kotona odotti sitte tommonen paketti, mun konffislahja vanhemmilta! Eih mä rakastan tätä yli kaiken, ja nää näppäimet, voisin kirjottaa koko ajan... Heh siks tää teksti onki nii pitkä poikkeuksellisesti. Huomenna teen postauksen eilisestä stadin reissusta Juulin kans. Cant wait hehheh! Okei mä meen nyt nukkumaan ;D

Öitä! xoxo Kaisa

1 comment:

  1. apua, miks te kaikki ootte noin kauunita ! :) mullekkin iMac kiiitos! :D

    ReplyDelete