9/16/2010

good day

J: Tänää on ollu tosi kiva päivä ainaki tähän mennessä:) Oon nauranu tänää enemmän ku pitkii aikoihi ja muutenki ollu tosi hyväl tuulel!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
kaisuli ihana ♥
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tänää mul on siis viel kahet treenit ja käväsy Kaisalla. Harmittaa ku kadotin toisen mun korviksist! Nojoo, hyvää torstain jatkoa!

♥: Juulia

7 comments:

  1. Mitä harrastat? kiva tää blogi, vaikka mulla noi kuvat ei tällä hetkellä näy ku vaan tyhjänä tilana.. :( en tiiä mikä on vikana

    ReplyDelete
  2. anonyymi: tanssia harrastan:) argh, oon kuullu samaa parilta muultakin, mikäköhän on vikana... mutta kiitos!

    ReplyDelete
  3. heiips juulia mistä toi sun takki on? :)

    ReplyDelete
  4. saisko tän blogin blogilistallekkin et sais suosikkeihin? :)

    ReplyDelete
  5. Anonyymi: Toi takki on Lindexistä:)

    Anonyymi: Joo, mä laitan huomenna tonne oikeelle linkin samal tavalla kun ton bloglovin':in!

    ReplyDelete
  6. joooo hei vois lataa noi kuvat jostain muualta ku sielt paikast minkä nimee en ikin muista, koska mullaki näkyy vaan pieni osa kuvaa ja muu on sit harmaata.... :l hihi tää on just mukava blogsu ;)

    ReplyDelete
  7. janette: Joo tarkotitko flickr? Ei olla ladattu sieltä koska ne kuvat on jotenki ärsyttävän pieniä.. Mutta katotaan nyt:) kiitos!

    ReplyDelete